1. Plasarea comenzilor
Dupa plasarea comenzii dumneavoastra, produsele comandate sunt rezervate in sistem si trimise pentru verificare catre departamentul de vanzari.
Comenzile inregistrate on-line vor fi confirmate telefonic sau printr-un mail imediat ce procesam comanda plasata de dumneavoastra.
Faptul ca produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie ca vor fi livrate, ci doar ca acestea au prioritate si intra pe lista de verificare imediat ce comanda intră în procesare.
Toate comenzile plasate sunt date spre verificare cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare. Confirmarea lor poate veni in aceeasi zi sau in maximum 7 zile lucratoare in functie de numarul de comenzi.
Inregistrarea unei comenzi pe site-ul www.rapidfix.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor/pieselor din urmatoarele motive:
- produsele/piesele afisate online nu mai exista fizic in stocul din magazin sau depozit
- produsele/piesele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de pregatire a comenzii.
2. Cum comandati
- In sectiunea Magazin Online, apasati pe butonul Adauga in cos ori de cate ori ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati.
- La finalizarea cumparaturilor, veti merge la Cosul de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente în cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse în cos.
- Pentru a va introduce datele de facturare, apasați butonul Continua cu finalizarea comenzii.
In cazul in care nu gasiti produsele de care aveti nevoie, va asteptam solicitarile de piese la adresa de email contact@rapidfix.ro. Un operator va face toate eforturile pentru a va ajuta.
3. Confirmarea comenzilor
De indata ce produsele/piesele sunt confirmate de catre colegii nostri, ele intra în procesul de pregatire pentru livrare.
Veti primi un e-mail de confirmare sau un apel telefonic in care va anuntam acest lucru.
Daca in comanda dvs. exista mai multe produse si doar o parte din ele sunt confirmate, tot telefonic sau pe e-mail va vom anunta care dintre acestea pot fi livrate.
4. Modalitati de plata
In acest moment, plata se face prin 2 modalitati:
- Plata ramburs – Veti achita curierului (ramburs) contravaloarea produselor la primirea coletului / coletelor. Acesta va va emite chitanta pentru suma incasata, chitanta ce va fi considerata document contabil de incasare.
Factura pentru comanda dvs. va fi printata si atasata coletului sau o veti primi pe e-mail dupa ridicarea comenzii de la curier. - Plata prin transfer bancar – Prin ordin de plata , in baza unei facturi proforma primite din partea operatorului Rapid Fix. Confirmarea platii se va trimite prin e-mail la adresa contact@rapidfix.ro. Livrarea se va efectua dupa incasarea sumei aferente comenzii.
Nume firma: RAPID FIX S.R.L.
Cont IBAN lei: RO88BTRLRONCRT0644575101
Banca: BANCA TRANSILVANIA
Cod unic inregistrare (CUI): 46014292
Numarul de la Registrul Comertului.: J13/1341/2022
Daca plata se face in avans, clientul va avea dreptul de a primi inapoi banii platiti pentru respectivul produs, iar in cazul in care produsele nu se pot livra, clientul are posibilitatea de a cere doar returnarea imediata a sumelor deja incasate de www.rapidfix.ro, dar nu si alte despagubiri.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.rapidfix.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. La comanda Cumparatorului se va adăuga doar taxa de livrare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de RAPID FIX prin e-mail la adresa furnizata sau atasata coletului.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata.
Preturile afisate pentru produsele comercializate NU au taxe sau comisioane ascunse!
In momentul receptionarii produselor, Cumparatorul plateste exact cat i-a fost confirmat la telefon sau pe site.
5. Costul livrarii
Comenzile plasate pe site-ul www.rapidfix.ro sunt livrate exclusiv in Romania.
Costul de expediere al oricarui produs este de 30 lei oriunde pe teritoriul Romaniei (daca localitatea destinatarului se afla in zona de livrare a firmelor de curierat).
Daca livrarea produselor este ceruta de catre client intr-o localitate care nu se afla pe raza firmei de curierat (fiind vorba despre kilometri suplimentari), suma suplimentara este suportata de catre client .
Pentru produse cu greutati mari, costul transportului este comunicat clientului in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Livrarea produselor se face prin firme de curierat rapid (Fan Courier, Urgent Curier, GLS, DPD etc.).
6. Durata livrarii
Scopul nostru este să primiti produsele comandate in cel mai scurt timp.
Procesarea comenzii are loc cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare dupa primirea ei. In cazul in care produsul nu se afla in stoc, veti fi anuntat prin e-mail sau telefonic.
Estimarea noastra privind livrarea, exceptand zilele nelucratoare, este de 1-5 zile de la confirmarea comenzii, si se bazeaza pe cativa factori foarte importanti si anume:
- intervalul orar la care a fost plasată comanda
- disponibilitatea produselor comandate
- interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comanda, pot fi disponibile sau indisponibile)
- distanta de livrare
- disponibilitatea firmelor de curierat
IMPORTANT!
In zilele de sarbatori legale, inclusiv Sambata si Duminica, nu se trimit comenzi.
In cazul problemelor meteo, perioada de livrare se poate prelungi.
Termenul de livrare se ia in considerare din momentul transmiterii coletului catre curier, nu de la lansarea comenzii.
7. Livrarea comenzilor
- Curierul va va anunta ziua livrarii si puteti oricand sa stabiliti cu el detalii legate de livrare – ora etc.
- La receptionarea coletului este necesar sa verificati aspectul exterior al acestuia, respectiv sa nu existe deteriorari vizibile.
- Eventualele sesizari legate de lipsa unor produse sau de avarierea lor pe durata transportului, trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului.
- Asadar, daca remarcati ca pachetul este deteriorat grav si suspectati ca produsele/piesele sunt afectate din această cauza, este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.
- Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest proces verbal, firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere!
- Curierul are obligatia sa predea personal fiecare colet, iar cand este necesar, sa revina pentru livrarea lui dar nu mai mult de 2 ori.
- De regula, daca curierul nu va gaseste la adresa specificata, va va suna la numarul de telefon mentionat la efectuarea comenzii si va stabili de comun acord cu dvs. un nou termen de predare a coletului.
- Daca dupa maxim 3 incercari ale curierului de a va preda coletul, livrarea nu se va finaliza cu succes, coletul va fi returnat expeditorului.
- La primirea acestuia, va vom contacta pentru a afla motivul nelivrarii si vom stabili o noua expeditie daca cumva a fost o greseala a curierului. In cazul in care vina va apartine, ne rezervam dreptul ca la urmatoarea comanda sa va imputam taxele de livrare pentru comanda precedenta.
- In cazul in care produsele livrate nu corespund descrierii de pe site, inlocuirea lor va fi gratuita. Daca in urma acestei situatii se opteaza numai pentru returnare, aceasta va fi platita de catre client conform tarifelor afisate pe site.
In cazul in care nu ati gasit informatia de care aveti nevoie, va rugam sa ne scrieti la adresa: contact@rapidfix.ro. Veti primi un raspuns in scurt timp si noi vom imbunatati site-ul cu acea informatie.
8. Conditii de returnare a produselor cumparate
RAPID FIX isi doreste sa va ofere o experienta placuta, iar daca doriti sa renuntati la un produs achizitionat de pe site-ul nostru, trebuie doar sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro in termen de 14 zile de la primirea coletului, iar noi va vom contacta pentru a stabili detaliile. Satisfactia dumneavoastra finala reprezinta pentru noi principalul obiectiv in solutionarea eventualelor probleme aparute.
TERMENI SI CONDITII DE RETUR
- Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului ,va rugam insistent sa comparati produsul dvs. cu dimensiunile prezentate pe site si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara.
- Raporturile comerciale dintre client si Rapid Fix (rapidfix.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanța.
- Clientul are dreptul sa denunte unilateral contractul la distanta prin notificarea in scris a comerciantul in termen de 14 zile de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ,conform OUG 34/2014 art. 9/1 – conditiile si modalitătile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.
- Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul informeaza comerciantul cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail contact@rapidfix.ro. Notificarile sau expedierile trimise după aceasta perioada (14 zile) nu sunt luate in considerare.
- Livrarea returului se face numai dupa ce ne-ati informat de decizia dumneavoastra de retragere la adresa de email contact@rapidfix.ro.
- Comerciantul este obligat sa raspunda in timp util cererii si sa accepte sau nu returul in functie de termenul legal.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se accepta un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.
- In cazul unui retur, coletul se poate trimite prin posta sau prin curier. In ambele cazuri taxa de livrare este suportata de catre client. In cazul in care returul se face deoarece produsul nu a fost conform descrierii, taxele de returnare vor fi suportate de catre Comerciant. Daca in urma acestei situatii se opteaza numai pentru returnare, aceasta va fi platita de catre client conform tarifelor afisate pe site.
- Coletul se trimite prin posta sau curier fara a se cere ramburs pe colet.
- Odata ajuns la noi, este verificat iar apoi rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la receptionarea returului. Banii se returneaza intr-un cont bancar comunicat sau se emite un mandat postal pe numele clientului.
- Produsele ar trebui sa fie ambalate astfel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului.
- Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului, ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs, sunt suportate de catre client.
- NU SE ACCEPTA RETUR IN URMATOARELE SITUATII:
Dacă produsele returnate prezinta urmatoarele deficiente, astfel incat nu vor putea fi vandute ca produse noi, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului:
a) Produsele au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
b) Produsele nu se afla in ambalajul original
c) Produsele sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
d) Piesele care prezinta urme de montaj, ulei sau sunt murdare
e) Produsele sunt deteriorate sau prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
f) Produsele consumabile care prin natura lor, odata desigilate, nu mai pot fi revandute sub nici o forma. - Returul produselor se poate face doar de pe teritoriul Romaniei.
- De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului care a dat dovada de abuz.
- Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 consultati linkul:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactați telefonic 0742701109 sau la adresa de e-mail contact@rapidfix.ro.
Program de relatii cu clientii Luni – Vineri 10:00 – 16:00.
9. Produsele comercializate
- Produsele comercializate pe site-ul nostru la categoria Piese Könner & Söhnen sunt originale si sunt dedicate echipamentelor Könner & Söhnen;
- Produsele comercializate la categoria Piese Universale sunt compatibile pentru modelele specificate insa nu sunt originale;
- Garantia pieselor pentru persoane fizice este de 24 luni din momentul comercializarii;
- Va rugam sa pastrati dovada montarii (factura din service) deoarece fara aceasta, garantia legala este anulata;
- Garantia pieselor pentru persoane juridice este de 12 luni;
- Toate tipurile de produse comercializate de rapidfix.ro beneficiaza de consultanta tehnica gratuita;
- Toate reparatiile pentru echipamentele Könner & Söhnen se fac doar cu PIESE DE SCHIMB ORIGINALE furnizate de catre producator;
- Pentru mai multe detalii despre garantia produselor, va rugam sa accesati sectiunea TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE.
10. Descrierea produselor
Echipa www.rapidfix.ro incearca sa va prezinte cat mai detaliat si corect produsele prezente pe website. Totusi, www.rapidfix.ro nu garanteaza faptul ca descrierea produselor si a serviciilor precum si continutul acestui website sunt lipsite de erori, complete si actualizate.
Daca un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, singura posibilitate de remediere a situatiei este de returnare a produsului nefolosit.
De asemenea www.rapidfix.ro nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a livra partial sau integral comanda, in cazul in care nu mai sunt afisate in oferta actualizata a furnizorului sau disponibilitatea acestora nu mai este valabila (lipsesc din stoc, editie epuizata s.a.).
Ne rezervam dreptul de a face modificari curente atat ale preturilor produselor din oferta, cat si ale costurilor de expediere, insa aceste modificari nu vor afecta drepturile persoanelor care au facut comanda inaintea introducerii acestor modificari.
11. Modificarea unei comenzi lansate
In cazul in care doriti sa modificati o comanda deja plasata, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 0742701109.
12. Achizitionarea unui produs care nu este pe stoc
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro sau sa ne sunati la numarul de telefon 0742701109.
13. Obtinerea de informatii suplimentare care nu se gasesc pe site
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro sau sa ne sunati la numărul de telefon 0742701109.
14. Serviciile oferite in sectiunea Magazin
Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita.
Toate reparatiile pentru echipamentele Könner & Söhnen se fac doar cu PIESE DE SCHIMB ORIGINALE furnizate de catre producator.
15. Termeni si conditii de garantie
Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003 si Legea Nr. 296/2004.
Se acorda garantie comerciala pentru produsele comercializate de SC RAPID FIX SRL pe baza certificatului de garantie si a dovezii de cumparare, dupa cum urmeaza:
- 24 luni, garantie de conformitate conform legii 449/2003, republicata 2008,
- 12 luni, pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform Legii Nr. 449/2003.
- Pentru consumabile se acorda garantie doar in cazul defectelor de fabricatie sesizate la primire. Sesizarea se face in scris in maxim 48 ore de la primirea coletului.
- Produsele care la primire prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi identice sau similare, conform Legii Nr. 449/2003. In cazul in care nu mai sunt in stoc, se returneaza contravaloarea pieselor.
- Termenul de garantie se aplica de la data livrarii produsului.
- Garantia pentru persoane juridice este de 12 luni.
- Pierderea sau anularea garantiei poate interveni in urmatoarele cazuri:
- Piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate;
- Piesa s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau din cauza montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- Piesa a suferit socuri mecanice, electrice sau avarii de alta natura;
- Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitării, intretinerii incorecte sau insuficiente a utilajului sau motouneltei, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului;
- Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;
- Utilajul/motounealta a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor, a fost exploatat in conditii necorespunzatoare sau a suferit alte modificari de orice natura;
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
- Piesele prezinta o uzura normala, fireasca.
- Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate prin curier de catre client, insotite de urmatoarele documente:
- Copie factura de achizitie emisa de SC RAPID FIX SRL
- Deviz de montaj in service autorizat in care sa fie mentionata data montarii, insoțit de bonul fiscal ,chitanta sau factura fiscala cu care a fost achizitionat produsul;
- Copie după autorizatia service-ului in care s-a efectuat reparatia;
- Nota de constatare emisa de un service autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
- Clientul a furnizat date eronate sau incomplete pentru identificarea produselor de schimb, a celor de origine sau a materialelor de exploatare;
- In cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata;
Aducerea produsului in stare de conformitate se va face in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului defect, conform legislatiei in vigoare.
Cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile (costurile postale, costuri de transport) aferente cercetarii sau expertizarii produsului/materialului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse .
In cazurile speciale in care deficienta produsului in garanție nu se poate constata in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.
16. Reclamatii
Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris in termen de maximum 48h / 2 zile de la data livrarii, la adresa de e-mail contact@rapidfix.ro.