Solicitare service

Produsele beneficiaza de garantie conform conditiilor prezentate in certificatul de garantie si a termenilor Rapid Fix.

In cazul in care centrul service constata ca defectiunea s-a produs din vina clientului sau nu se incadreaza ca reparatie in garantie, conform specificatiilor din certificatul de garantie, se va intocmi un deviz de reparatie ce va cuprinde contravaloarea pieselor, a manoperei si a cheltuielilor de transport.

Pentru efectuarea reparatiei contra cost, clientul trebuie sa comunice acceptul in scris in termen de 5 zile lucratoare de la transmiterea devizului de catre Centrul service.

In cazul acceptarii devizului, detaliile cu privire la efectuarea plații se vor stabili de comun acord.

In caz contrar, se poate considera refuz, iar produsul va fi returnat sau ridicat de catre client, doar dupa achitarea costurilor aferente (transport si constatare).

Pregatirea produselor pentru transportul prin curier
  • In cazul echipamentelor cu o greutate sub 30 kg, se recomanda utilizarea ambalajului original sau a unui ambalaj de carton sigilat cu banda adeziva;
  • In cazul echipamentelor care depasesc 30 kg, acestea trebuie doar infoliate. Manipulantii pot astfel observa forma echipamentului pentru a-l transporta in siguranta. Ideal ar fi ca produsul sa fie asezat pe un palet;
  • Echipamentele nu trebuie sa contina o cantitate de combustibil mai mare de 1 l;
  • Toate echipamentele trimise catre service in perioada de garantie trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si de factura in copie.
    Daca echipamentul nu va fi insotit de cele doua documente mentionate, cererea de reparatie in garantie va fi respinsa.