Termeni si conditii generale

1. DEFINITII

Urmatorii termeni vor insemna:
RAPID FIX SRL – persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Constanta, Strada Dumbrava Rosie 12, avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/1341/2022, cod unic de inregistrare fiscala 46014292, neplatitor de TVA.

Vanzator/Comerciant – RAPID FIX SRL

Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani, firma, companie sau alta entitate juridica care efectueaza o Comanda, si care si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni și condiții generale de utilizare

Utilizator –  poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre RAPID FIX (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile listate pe site sau mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare prin intermediul site-ului rapidfix.ro , intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul este de acord sa primeasca Bunurile si Serviciile comandate si sa faca plata acestora, iar Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile.
Contract – contractul la distanta dintre Cumparator si Vanzator reprezinta o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Document – prezentul document ce contine Termeni si Conditii Generale

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, drepturi de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele mentionate.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate continutul site-ului sau in Comanda.

Continut – reprezinta:

  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • toate informatiile de pe Site-ul rapidfix.ro care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea echipamentelor electronice;
  • orice informatie comunicata Cumparatorului prin orice mijloc de catre un angajat sau un colaborator al Vanzatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

“Pret de Vanzare” – reprezinta contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului, evidentiata corespunzator in pagina de produs din Site. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.

“Pret Redus” – reprezinta contravaloarea Bunului si/sau Serviciului  care suporta o reducere pentru o perioada de timp determinata . Pretul Redus este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

  1. Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul www.rapidfix.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
  2. Notificarea primita pe mail de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol doar de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) .
  3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In cazul in care acest lucru se va intampla, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie la efectuarea Comenzii .
  4. Contractul dintre Vanzator si Cumparator se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul a primit de la Vanzator, telefonic sau prin intermediul postei electronice si/sau SMS o notificare de expediere a Comenzii.
  5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site-ul rapidfix.ro vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
  6. Comanda poate fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
    a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
    b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
    c. Termeni si conditii generale
    d. Certificate de garantie
  7. Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor si conditiilor. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
  8. Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

  1. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului.
  2. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa Vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat.
  3. Comunicarea cu magazinul rapidfix.ro– se poate face prin interactiunea cu acesta sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact”. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. POLITICA DE VANZARE ONLINE

  1. Accesul pentru efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Pentru motive justificate, RAPID FIX isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel RAPID FIX.
  2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta la numarul de telefon 0742701109 sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceastea.
  3. RAPID FIX poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta , intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
  4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor  prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  5. In cazul platilor cu ordin de plata, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
  6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site-ul rapidfix.ro (imagini / prezentari multimedia / texte etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul are dreptul de a cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea in prealabil a Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

  1. Continutul site-ului care poate include logo-uri , nume site, insemne grafice, imagini, simboluri comerciale, texte sau continut multimedia si nu numai, este proprietatea exclusiva a Rapid Fix SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
  2. Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea , alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de RAPID FIX, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al RAPID FIX asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al RAPID FIX.
  3. Orice continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului.
  4. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobandit de acesta prin accesarea site-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea RAPID FIX si/sau al angajatului/prepusului RAPID FIX care a mijlocit transferul de Continut.
  5. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
  6. Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

7. CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

  1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului, acestea pot fi utilizate numai pentru executarea contractului ,astfel Rapid Fix va pastra confidentialitatea de orice natura.
  2. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
  3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul site-ului rapidfix.ro, Cumparatorul ofera Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Cumparatorul este de acord ca Vanzatorul poate utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care Cumparatorul le-a trimis prin intermediul Site-ului.
  4. Rapid Fix nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
  5. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
  6. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.

8. COMANDA

  1. Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site-ul rapidfix.ro, prin adaugarea Bunurilor / Serviciilor dorite in Cosul de Cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate (Ramburs/OP).
  2. Odata adaugat in Cosul de Cumparaturi, un Bun/Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
  3. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cosul de Cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
  4. La finalizarea cumparaturilor, Cumparatorul are optiunea de a vizualiza lista de produse existente în cos, de a aduce modificari cantitatilor dorite, Cumparatorul poate achizitiona si renunta la unul, mai multe sau toate produsele introduse in Cosul de Cumparaturi.
  5. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
  6. După plasarea comenzii , produsele comandate sunt rezervate în sistem si trimise pentru verificare catre departamentul de vanzari. 
  7. Comenzile inregistrate on-line vor fi confirmate telefonic sau printr-un mail imediat ce Vanzatorul proceseaza comanda plasată de Cumparator.
  8. Faptul ca produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie ca vor fi livrate, ci doar ca acestea au prioritate si intra pe lista de verificare imediat ce comanda intra in  procesare.
  9. Toate comenzile plasate de Cumparator sunt date spre verificare cel tarziu în urmatoarea zi lucratoare. Confirmarea lor poate veni in aceeasi zi sau în maximum 7 zile lucratoare în functie de numarul de comenzi.
  10. Inregistrarea  unei comenzi pe site-ul www.rapidfix.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor/pieselor din urmatoarele motive:
    a) produsele/piesele afisate online nu mai exista fizic in stocul din magazin sau depozit
    b) produsele/piesele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de pregatire a comenzii.
  11. De indată ce produsele/piesele sunt confirmate de către Vanzator, ele intra în procesul de pregatire pentru livrare.
  12. Cumparatorul va primi un e-mail de confirmare sau un apel telefonic in care va fi informat despre livrare.
  13. Daca in comanda efectuata ,exista mai multe produse si doar o parte dintre ele sunt pe stoc, Vanzatorul va confirma telefonic /e-mail care dintre acestea pot fi livrate.
  14. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune/interese .
  15. Disponibilitatea unui Bun/Produs va fi afisata in Site-ul rapidfix.ro dupa cum urmeaza:
    a) in stoc – exista mai mult de 3 produse in stoc
    b) stoc limitat– exista mai putin de 3 produse in stoc
    c) la comanda – produsul poate fi comandat de la furnizor/producator
    d) stoc epuizat – produsul nu este disponibil momentan.
  16. In cazul in care Cumparatorul doreste sa modifice o comanda deja plasata, acesta este rugat sa contacteze Vanzatorul folosind formularul de contact, sa trimita un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro sau sa sune la numarul de telefon 0742701109.
  17. In cazul in care Cumparatorul doreste sa achizitioneze un produs / bun care nu este pe stoc, acesta este rugat sa contacteze Vanzatorul folosind formularul de contact, sa trimita un e-mail la adresa contact@rapidfix.ro sau sa sune la numărul de telefon 0742701109.
  18. Acceptarea Comenzii va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile.

9. DESCRIEREA PRODUSELOR

  1. Vanzatorul incearca sa prezinte cat mai detaliat si corect produsele prezente pe website. Totusi, www.rapidfix.ro nu garantează faptul ca descrierea produselor si a serviciilor precum si continutul acestui website sunt lipsite de erori, complete si actualizate.
  2. Daca un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, singura posibilitate de remediere a situatiei este de returnare a produsului nefolosit.
  3. De asemenea www.rapidfix.ro nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a livra partial sau integral comanda, in cazul în care nu mai sunt afisate in oferta actualizata a furnizorului sau disponibilitatea acestora nu mai este valabila (lipsesc din stoc, editie epuizata s.a.).
  4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari curente atat ale preturilor produselor din oferta, cat si ale costurilor de expediere, insa aceste modificari nu vor afecta drepturile persoanelor care au facut comanda inaintea introducerii acestor modificari.

10. TERMENE PENALITATI

  1. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii, fara a atrage dupa sine penalitati.
  2. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, fara a atrage dupa sine penalitati.

11. RISCURI SI RESPONSABILITATI

  1. Livrare
    Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
  2. Transport – Ambalare
    In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
    Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
    Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

12. COMUNICARI COMERCIALE

Cumparatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii prin contactarea Vanzatorului la adresa de e-mail contact@rapidfix.ro.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII

  1. Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor vor fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
  2. In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

14. RASPUNDERE

  1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
  2. Vanzatorul nu va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
  3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale.
  4. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. 
  5. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

15. FORTA MAJORA

Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

  1. Prezentul contract este supus legii romane.
  2. Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

17. SESIZARI SI RECLAMATII

  1. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului rapidfix.ro, sau prin e-mail la adresa contact@rapidfix.ro .
  2. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
  3. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris in termen de maximum 48h / 2 zile de la data livrarii, la adresa de e-mail contact@rapidfix.ro.

18. PREVEDERI DIVERSE

  1. Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
  2. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

19. TERMENI SI CONDITII SERVICE

19.1. Servicii

Rapid Fix ofera urmatoarele servicii se reparatii, dar nu se limiteaza la acestea:

  1. Diagnoze si interpretari facute de un specialist in maximum 48h
  2. Revizii periodice
  3. Curatare estetica si intretinere
  4. Service integral post-garantie
  5. Reparatii complexe
  6. Interventii la sediul clientului
  7. Consultanta tehnica
  8. Vanzari piese de schimb pentru reparatii post-garantie

19.2. Pasii necesari pentru repararea echipamentelor sunt:

  1. Receptionarea echipamentului (in baza unei Note de Comanda)
  2. Constatarea defectiunii in termen de 48 ore de la receptionare
  3. Intocmirea devizului de reparatie, care va cuprinde contravaloarea pieselor, a manoperei si a cheltuielilor auxiliare
  4. Comunicarea rezultatului constatarii si pretul estimativ al reparatiei
  5. Reparatia se va efectua doar cu acordul explicit al clientului 
  6. Comanda de piese (daca este cazul)
  7. Reparatia echipamentului
  8. Anuntarea clientului ca poate ridica echipamentul reparat
  9. Comunicarea pretului final al reparatiei
  10. Predarea echipamentului si plata contravalorii reparatiei.**

19.3. Diagnoza:

  • Evaluarile vizuale, estimarile, constatarile sau reparatiile pentru sculele dumneavoastra nu se fac pe loc
  • Diagnoza/constatarea nu se face telefonic
  • Termenul de constatare este minim 48 ore/ 2 zile (zile lucratoare) de la receptionare
  • Taxa de constatare nu va fi inclusa in costul reparatiei, daca produsul se repara in service-ul nostru
  • In cazul in care clientul nu isi exprima acceptul pentru reparatie, la ridicarea echipamentului din service, se va achita doar contravaloarea taxei de constatare

19.4. Reparatia:

  • Pentru efectuarea reparatiei, clientul trebuie sa comunice acceptul in termen de 5 zile lucratoare de la transmiterea devizului de catre Rapid Fix S.R.L., in caz contrar, se poate considera refuz iar produsul va fi returnat urmand a fi ridicat dupa achitarea cheltuielilor, conform tarifelor de constatare.
  • Dupa acceptul costurilor de reparatie, echipamentul va intra în lucru in maxim 48 ore de la receptia pieselor de schimb necesare.
  • Clientul are obligatia de a ridica echipamentul in maxim 15 zile de la data notificarii, pentru perioada ce depaseste 15 zile se va aplica o taxa de depozitare in valoare de 5 lei cu tva/zi. Un echipament neridicat din unitatea service, dupa 6 luni de la notificare , va fi considerat abandonat, in consecinta va fi trecut in patrimonial Rapid Fix S.R.L., acesta se poate vinde pentru a compensa valoarea reparatiei efectuate,sau se poate casa în conformitate cu dispozitiile art. 1868 NCC.

19.5. Deplasarea:

  • Deplasarea la sediul clientului se face doar cu programare in prealabil
  • Costul deplasarii la sediul clientului este in functie de distanta parcursa pana la acesta
  • Costul deplasarii se achita indiferent daca se rezolva sau nu defectiunea
  • Deplasarile se pot face oriunde in Dobrogea si nu numai
  • Tariful pentru deplasare si manopera se stabilesc in momentul programarii

19.6. Echipamentele pot fi reparate in functie de:

  • Disponibilitatea pieselor de schimb – este foarte important in ce masura gasim piese de schimb pentru a repara echipamentul dvs.
  • Gradul de reparabilitate – cum a fost conceput echipamentul initial, daca a fost conceput sa se poata repara usor sau sa isi incheie ciclul de viata rapid
  • Schemele explodate din manualele tehnice – uneori avem nevoie de schemele echipamentului pentru a-l repara dar din pacate acestea nu exista
  • Analiza cost – eficienta – exista situatii cand reparatia echipamentului dvs poate sa va coste mai mult decat un echipament nou. Acest lucru are legatura directa cu gradul de reparabilitate, de aceea noi va prezentam toate variantele si costurile acestora, ca dvs sa puteti face cele mai eficiente alegeri.

20. GARANTIE SERVICE

  1. Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
  2. In conformitate cu HG nr. 449/2003 si HG nr. 296/2004 unitatea noastră ofera GARANTIE dupa cum urmeaza:
    a) 30 de zile de la data receptiei echipamentului de catre client – Daca lucrarea de reparatii nu a necesitat inlocuirea de piese sau daca s-a efectuat cu piesele clientului
    b) 60 de zile de la data receptiei echipamentului de catre client – Pentru piesele furnizate de unitatea noastra ,exploatate in conformitate cu indicatiile fabricantului ,cat si in cazul în care producatorul nu ofera garantie sau aceasta nu este specificata
    c) Nu se acorda garantie pentru consumabile.
    d) Termenul de garantie este anulat in cazul neprezentarii certificatului eliberat de Rapid Fix, si a bonului fiscal / factura fiscala.
    e) Prestatorul nu va acorda garantie in cazul în care Clientul reclama la același echipament acelasi defect, insa, in urma diagnosticarii, rezulta ca echipamentul prezinta defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai facut obiectul reparatiei/inlocuirii. .
  3. Conditiile garantiei sunt valabile cu respectarea instructiunilor din manualul de utilizare al echipamentului.